Mumms

Mumfords and sons till Stockholm 10 april? Hallelujah! Har bokat biljetter till The Killers i februari och sen kommer dom också! Hallå underbara stad haha.

Nåväl. Hemma från jobbet 3 dagen. Mkt piggare idag. Men vill inte riskera att bli sjuk sjukling till fredag. Vilket är då jag och P lyfter mot New York. Har just öppnat väskan. En tom väska. Vet inte riktigt hur jag ska packa. Tror det blir typ två par byxor, två par skor och några tröjor bara och resten av väskan får vara tom tills på hemvägen. Undra om både jag och P kommer vara less på att shoppa då vi kommer hem? Plus att julklappshandlingen börjar då.  Ja jösses.

Kan även erkänna att jag inte längtar bara till New york utan även hem till Luleå. Hem till familjen, speciellt mina två små systersöner (iaf en som fortfarande är hyfsat liten), kylan (snön), köra bil, träffa mina vänner som fortfarande är kvar däruppe. Så nu new york i 1 ½ vecka och sedan jobba 4 veckor för att sedan åka till luleå. Så bara finfina tider kvar av detta år.

Nå ni. Ska försöka komma underfund med vilka tröjor jag egentligen ska ta med?

 

En tanke på “Mumms

Lämna en kommentar